Sabtu, 11 Oktober 2014

Ketahui tips Rahsia Menjana Wang dengan Google Adsense!

Supaya anda akan mempunyai mereka berguna sebagai rangka rujukan, anda akan mahu untuk bookmark Garis Panduan Google untuk enjin carian mereka: http://www.google.com/webmasters/guidelines.html/
Untuk anda dalam perjalanan anda, di sini adalah senarai tips berguna untuk menggunakan AdSense:

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 1:
Mulakan sekarang!
        Ia semudah terjatuh dari log untuk menjana pendapatan dengan Google AdSense. Selepas anda diterima untuk program ini, hanya menambah beberapa baris kod html ke laman web anda (Google menunjukkan anda bagaimana sekali anda diterima) - dan VoilĂ !

        Dalam masa beberapa minit, laman web anda akan mula memaparkan AdWords, dan supaya anda boleh mula membuat wang. Setiap hari anda menunggu bermakna anda tidak membuat banyak wang anda boleh. Jadi bermula sekarang.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 2:
Buat halaman kandungan untuk laman web anda - dan meletakkan AdWords kepada mereka.

        Dengan andaian laman anda adalah satu yang baik, lebih banyak halaman yang anda perlu memaparkan AdWords, lebih banyak wang yang anda akan peroleh.

        Jika anda sudah mempunyai laman web, paparan pada AdWords lebih halaman.

        Dan sentiasa, sentiasa, sentiasa memberi tumpuan kepada membuat lebih banyak muka surat kandungan yang besar. Saya cadangkan bahawa masa bajet anda setiap minggu untuk mewujudkan halaman (dan tapak) pada topik yang anda suka. Anda akan mendapati lebih kepada mewujudkan halaman kandungan AdSense dalam Tip # 8.

        Dan ia sangat baik jika ini halaman kandungan adalah sangat jelas memberi tumpuan. Kemudian, Google akan dapat berkhidmat AdWords sangat relevan kepada pengguna anda. Ini bermakna pengunjung anda akan lebih berminat untuk iklan, yang menyebabkan lebih tinggi klik melalui kadar - dan lebih banyak wang untuk anda!

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 3:
Setiap kali anda boleh, gunakan kata kunci membayar lebih tinggi.

        Jelas sekali, anda akan mendapat pendapatan lebih jika AdWord purata yang memaparkan Google membayar lebih per klik.

        Persoalannya ialah: bagaimana anda mendapat Google untuk memaparkan lebih tinggi membayar kata kunci?

Nah, untuk satu perkara, jangan tamak dan membuat laman pada kata kunci yang tidak berkaitan hanya kerana mereka membayar lebih. Dalam erti kata lain, jangan membuat laman mengenai 'rancangan telefon bimbit' di laman tayar motosikal anda hanya kerana 'pelan telefon sel membayar lebih daripada' tayar motosikal. '

        Bagaimana untuk mengetahui kata kunci membayar terbaik? Jika anda seorang pengiklan Google AdWords, anda boleh log masuk ke akaun AdWords anda dan eksperimen.

        Jika anda tidak merupakan pengiklan AdWords, gunakan alat percuma di enjin carian pay-per-klik, Overture.

        Alat Overture membolehkan anda melihat apa yang pengiklan membayar pada Overture untuk setiap kata kunci. Pasti, Overture dan Google tidak membayar yang sama. Tetapi mereka tidak semua yang berbeza, dan alat ini boleh memberi anda idea umum di mana kata kunci akan membayar lebih daripada yang lain.

        (Juga, jangan 'lupa komisen Google, jadi anda perlu membenarkan dipotong mereka ke atas jumlah yang pengiklan membayar untuk setiap klik.)

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 4:
Anda ingin membuat laman baru dengan kata kunci membayar lebih tinggi (sambil ia sebenar dan releveant).

        Kadang-kadang, memilih kata kunci yang lain mengenai topik yang sama benar-benar boleh membuat perbezaan dalam pendapatan.

        Berpura-pura anda mempunyai laman berkebun dan anda ingin membuat beberapa muka surat yang baru.

        Dengan berhati-hati memilih yang topik untuk memberi tumpuan kepada yang pertama, anda secara dramatik boleh meningkatkan pendapatan anda.

        Dengan alat Overture disebutkan di atas, anda boleh mengetahui bahawa 'berkebun air' pada masa ini mempunyai harga maksimum $ 0.50, sementara 'zon berkebun' hanya $ 0.05. Ini bermakna anda boleh mendapat 10 kali ganda lebih dengan mewujudkan halaman di 'taman air' dari 'zon berkebun'! Yang mana satu untuk memilih ... yeah, itu sukar!

        Apa yang anda mahu lakukan adalah menggunakan maklumat untuk membuat keputusan yang kata kunci yang relevan untuk diberi tumpuan kerana anda pergi melalui proses membuat halaman baru untuk laman anda.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 5:
Membina tapak baru pada kata kunci membayar tinggi.

        Ini adalah salah satu bahagian yang paling menguntungkan saya nasihat: membuat laman baru untuk mengambil kesempatan daripada Google AdSense dengan sengaja memilih tajuk dengan kata kunci membayar tinggi.

        Kemudian, sudah tentu, anda menyampaikan kandungan dinamit berkaitan topik tersebut.

        Tetapi bagaimana anda tahu apa kata kunci tertinggi membayar adalah?

       Satu lagi alat yang boleh anda gunakan datang dari enjin carian pay-per-klik, 7Search. 7Search mempunyai halaman pada 100 kata kunci tertinggi membayar. Malangnya, ia tidak sempurna. Alat ini sering 'masa keluar' dan memberikan anda ralat apabila anda cuba untuk mengakses halaman. Nasihat terbaik saya hanya bersabar dan cuba beberapa kali untuk mendapatkan senarai-ia ini berbaloi.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 6:
Tarik trafik yang berkelayakan untuk laman web anda.

        Pemasaran Asas 101 kata jika anda mendapatkan lebih banyak pengunjung yang berkelayakan untuk laman web anda, lebih ramai orang secara semula jadi akan klik pada AdWords dipaparkan, dan anda akan mendapat lebih banyak.

        Jika anda kembali dan membaca bab-bab 6, 7, 8, & 9, anda akan menemui beberapa maklumat dinamit.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 7:
Fikirkan tentang membahagikan laman web anda: membuat beberapa muka surat untuk trafik enjin carian yang tinggi, laman-laman lain untuk menjual produk, dan masih laman-laman lain hanya untuk Google AdSense.

        Untuk melaksanakan ini, anda akan perlu menyedari bahawa laman yang berbeza di laman anda boleh mempunyai tujuan yang berlainan. Anda mungkin mempunyai laman web direka untuk menjual produk tertentu. Lain-lain boleh direka untuk peringkat tinggi dalam enjin carian (tetapi tidak pernah cuba untuk menipu enjin carian). Masih orang lain boleh dirancang untuk Google AdSense.

        Kini, apabila anda tahu halaman mana yang anda mencipta untuk AdSense, tugas anda adalah mudah; memilih kata kunci yang sesuai (atau frasa utama).

        Kemudian anda akan menggunakan kata kunci yang dengan nama fail dan meletakkan sengkang antara kata-kata. Dalam contoh di atas, anda akan menggunakan nama fail 'air-gardening.html' untuk laman berkebun air anda.

        Senario terbaik adalah bahawa anda boleh memilih kata kunci yang kata kunci gaji yang paling tinggi mengenai topik ini. Oleh Tweaker nama fail, anda mungkin boleh untuk meningkatkan hasil AdSense anda secara dramatik.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 8:
Mengetuk diri anda untuk membuat laman maklumat yang berkualiti tinggi.

        Yang ideal halaman Google AdSense harus mempunyai kandungan yang menarik mengenai sesuatu topik yang tertentu. Ambil sakit menjadi sangat jelas tentang apa topik adalah, dan berhati-hati memilih kata kunci (atau frasa utama) yang menerangkan topik. Pengguna tidak suka muka surat yang samar-samar yang tidak membuat ia sangat jelas apa halaman adalah semua tentang.

        Jangan fikir tentang cuba untuk AdSense 'silap mata'. (Saya bercakap tentang itu sebelum ini, ingat? Mereka mempunyai penalti, termasuk mendapat ditendang keluar.) Jangan mencipta halaman pada satu topik dan memberikan nama fail tentang topik-yang berbeza terlalu mengelirukan.

        Ringkasnya, anda ingin memastikan halaman anda membuat menawarkan nilai yang besar kepada orang-orang yang berminat dalam topik ini. Apabila anda memberi maklumat yang sangat baik pada topik yang khusus, pelawat anda akan mendapat manfaat dan akan lebih cenderung untuk klik melalui AdWords yang berkaitan.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 9:
Pilih format AdWords menegak.

        Semua orang yang dilihat terlalu banyak iklan banner mendatar sehingga atas. Oleh itu, Google mengesyorkan anda memilih menegak - format untuk memaparkan AdWords anda - tidak mendatar. Saya bersetuju. Orang telah menjadi "banner buta" kepada format melintang. Plus, Google telah "dilatih" kita untuk klik pada iklan teks yang berkaitan di laman mereka sendiri dan mereka menggunakan format menegak.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 10:
Pastikan anda memaparkan AdWords aktif.

        Ia untuk faedah kewangan anda untuk meletakkan AdWords berhampiran bahagian atas halaman anda di sebelah kanan. Pastikan ada cukup "bilik pernafasan" - iaitu ruang putih di sekitar iklan - supaya mereka dengan mudah akan menarik pengunjung anda.

Membuat Wang dengan AdSense - Tip # 11:
Hanya tidak melakukannya - memakai t menipu.

        Saya tahu ia adalah menarik, kerana ia seolah-olah begitu mudah dan ia hanya duduk di sana menunggu untuk anda untuk melakukannya, tetapi tidak klik pada AdWords yang dipaparkan di laman anda sendiri untuk meningkatkan pendapatan anda. Google (berhak) mengerutkan dahinya pada ini.

        Plus, Google mempunyai beberapa jurutera bijak di sekeliling, dan mereka sangat baik dalam mengesan jenis ini penipuan. Dan benar-benar, untuk tambahan $ 1, adakah ia bernilai mendapat ditendang keluar dari wang pembuat seperti AdSense? Saya tidak fikir ...

________________________________________

        Sebagai penutup, saya ingin mengatakan bahawa strategi ini boleh membantu anda memaksimumkan pendapatan anda dari Google AdSense. Dan saya memberi jaminan bahawa anda akan mempunyai banyak seluruh menyeronokkan mewujudkan halaman kandungan pada topik yang anda mempunyai minat untuk.

Jadi Apa yang kau tunggu? Pergi ke Google Adsense sekarang, dan mula mendapatkan mereka cek pendapatan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan