Sabtu, 11 Oktober 2014

CARA CARA UNTUK BUAT DUIT MELALUI BLOG

Pengenalan

Jika anda sedang mencari cara untuk mula membuat wang di internet, dan anda mempunyai bajet yang sangat kecil atau sifar, blog adalah cara yang baik untuk memulakan.

Blogging telah menjadi sangat popular sejak kebelakangan ini. Bagi satu perkara, ia adalah percuma. Bagi yang lain, anda tidak perlu mempunyai apa-apa kemahiran teknikal apa yang pernah jadi untuk memulakan. Jika anda boleh membaca dan menulis, anda boleh blog. Jadi apa blog? Blog adalah laman web mudah yang sesiapa sahaja boleh menubuhkan dalam beberapa minit. Orang menggunakan mereka sebagai jurnal, diari, dan halaman jualan, seperti anda akan belajar untuk lakukan di sini.

Anda mungkin tertanya-tanya bagaimana anda boleh membuat wang dengan blog percuma. Jawapannya ialah dengan menambah Google Adsense, dan mempromosikan produk affiliate.

Anda tidak akan membuat wang semalaman dengan sistem ini, tetapi lebih daripada 2 hingga 3 bulan, anda boleh mengharapkan untuk mula membuat sedikit wang yang baik. Ingat, kos untuk semua ini adalah benar-benar apa-apa (selain daripada kos ebook ini).

Untuk tujuan kita, kita akan menggunakan "Blogger". Blogger adalah milik Google, yang merupakan salah satu sebab kita menggunakannya. Blogs adalah merangkak oleh enjin carian kerap, supaya anda boleh mendapatkan diindeks dengan cepat.



Bermula

Ia sentiasa terbaik untuk mencuba dan membuat wang daripada apa yang anda tahu. Ia adalah jauh lebih mudah untuk menulis tentang apa yang anda tahu daripada untuk mencuba dan membuat wang menulis tentang hal-hal lain. Walau bagaimanapun, yang mengatakan bahawa, anda boleh mencari kandungan percuma pada hampir mana-mana subjek, jadi anda boleh memilih Subjek yang anda fikir akan menjadi menguntungkan, tetapi anda tidak tahu apa-apa tentang.

- Penyelidikan Adsense

Kami akan bermula dengan mencari berapa banyak tawaran maksimum untuk kata kunci. Sila ambil perhatian bahawa anda tidak akan mendapat apa-apa mungkin dekat dengan nilai ini kerana ini hanya menunjukkan tawaran tertinggi. Pengunjung boleh klik pada iklan membayar lebih rendah. Juga, terdapat dua jenis pengiklanan PPC. Mereka boleh mengiklankan pada "Rangkaian Cari" dan / atau "Rangkaian Kandungan". Jika mereka tidak mengiklankan dalam rangkaian kandungan, iklan tidak akan dipaparkan di laman anda. Ini adalah maklumat yang terbaik yang kita ada, maka ia akan memberikan anda idea umum wang yang ada untuk kata kunci ini.

Anda boleh mencari alat di sini: http://www.technobloggie.com/googleSearchEstimates.php


                               

Tiada ulasan:

Catat Ulasan