Sabtu, 11 Oktober 2014

CARA CARA UNTUK BUAT DUIT MELALUI BLOG / 2

Mencari Kandungan Untuk Blog Anda:

Anda boleh mencari kandungan percuma untuk blog anda di laman web artikel. Anda mesti mengikut peraturan yang digariskan dalam laman web artikel. Ini biasanya bermaksud menjaga maklumat hubungan pengarang dan pautan di tempat. Di bawah adalah senarai pautan ke laman article:

http://www.goarticles.com/
http://www.articlecity.com/
http://members.tripod.com/buckcreek/
http://www.fripp.com/articleslist.html
http://www.arcanaweb.com/resources/article-directories.html
http://www.articledepot.co.uk/
http://www.dotcomwomen.com/free-content.shtml
http://www.valuablecontent.com/

Walaupun ini akan memberi anda permulaan, ia sentiasa lebih baik untuk menulis anda sendiri, atau membeli dari orang lain. Saya telah menemui satu forum yang hebat yang mempunyai maklumat yang besar, dan juga bahagian di mana ahli-ahli menawarkan nilai besar kepada banyak perkara, seperti perisian, laman web, dan artikel. Kadang-kadang anda boleh mengambil banyak artikel untuk hanya $ 5,00

Berikut adalah pautan untuk menyertai secara percuma:
http://www.warriorforum.com/forum/

Apabila anda telah menemui kandungan anda perlu mengubah suai ia sesuai dengan kata kunci anda. Sebagai contoh dalam contoh di atas jika kata kunci yang ideal anda adalah "baru york insurans kereta" di mana-mana anda melihat perkataan "insurans kereta", perubahan kepada "New York kereta insurans". Walaupun anda melakukan ini, pastikan ayat yang masih masuk akal. Jika tidak, ia reword jadi ia masuk akal dengan kata kunci di dalamnya. Anda juga perlu taburkan artikel dengan setiap perkataan secara individu jika boleh. Daripada contoh di atas, yang akan menjadi "New York", "Insurans kereta", Kereta, dan Insurans. Anda perlu melakukan ini sebelum setiap artikel anda pos.


  Mencipta Blog

Kami akan menggunakan perkhidmatan percuma Blogger. Pergi ke http://blogger.com dan membuka akaun. Saya tidak akan pergi ke penjelasan yang panjang lebar mengenai cara untuk menggunakan Blogger. Mereka mempunyai tutorial yang cemerlang pada http://help.blogger.com/. Anda boleh bermain-main dengan sendiri sehingga anda selesa dengannya.
Setelah akaun anda terbuka, membuat blog baru dengan menggunakan frasa utama anda seperti Blogger sub-domain, jadi jika kita menggunakan insurans kereta sebagai contoh, dan "baru insurans kereta anda adalah nisbah terbaik ia akan menjadi:
http://new-york-kereta-insurance.blogspot.com atau http://newyorkcarinsurance.blogspot.com
Pilih template untuk digunakan. Saya suka menggunakan "Minima" layout. Jika anda mahu menggunakan template saya pra-dibuat, anda boleh memuat turun DI SINI. Gunakan ini jika anda sudah mempunyai akaun Adsense. Hanya menukar ID penerbit untuk anda sendiri, dan menukar pautan untuk menjadi orang-orang yang anda hendak gunakan untuk gabungan Clickbank anda. Jika anda tidak mempunyai akaun Adsense lagi, hanya menggunakan template standard sekarang. Tetapkan tajuk Blog untuk menjadi sama seperti frasa utama anda. Dalam kes contoh kita, yang akan menjadi "New York Insurans Kereta".
Membuat keterangan yang mengandungi frasa utama anda dalam sekurang-kurangnya sekali.

Buat post pertama anda ke blog anda menggunakan kandungan yang anda diubah suai di atas.
Jika anda tidak mempunyai akaun Adsense, memohon satu di http://google.com/adsense. Memohon menggunakan url untuk Blog baru anda.
Setelah diluluskan, anda boleh muat turun template di atas dan mengubah suai seperti yang ditunjukkan. Jika anda ingin menggunakan kaedah anda sendiri, pastikan anda tampal Adsense anda ke tempat di mana penonton mungkin untuk klik, dan pastikan anda mengisar mereka dengan menetapkan warna latar belakang untuk sama dengan warna latar belakang template blog anda.
Pergi ke http://clickbank.com http://cj.com dan http://paydotcom.com dan membuat akaun. Mencari program affiliate untuk produk-produk berkualiti tinggi dalam niche anda. Membuat link affiliate untuk produk-produk ini dan memasukkan mereka ke dalam bar sisi anda pada template di mana ia mengatakan "Pautan". Dari semasa ke semasa, selepas kemas kini penuh dengan iklan yang menerangkan faedah-faedah produk tertentu.

Catat satu lagi kandungan label persendirian setiap dua hari. Cari forum dengan kandungan berkaitan - petikan dan pautan kepada maklumat penting tentang niche anda.

Masukkan pautan ke dalam blog, berita yang berkaitan dan lain-lain di bahagian bawah setiap post menggunakan frasa utama anda di suatu tempat di dalam teks anchor pautan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan