Sabtu, 11 Oktober 2014

Tiga Taktik Trafik yang tidak memrlukan modal

Adakah anda sentiasa terhantuk kepala anda dalam kekecewaan pada tidak menerima semua trafik internet yang anda ingin mendapatkan ke laman web anda? Adakah anda diseksa dari beban maklumat mendengar semua taktik trafik laman web terkini dan tidak dapat memahami apa-apa itu? Adakah anda kecewa daripada orang yang cuba hari dan malam untuk mengganggu anda untuk max keluar kad kredit anda dan mendapatkan pinjaman untuk klik Google, dan dalam proses itu longgar skor kredit anda? Adakah anda terpesona dengan cara laman web anda hanya jatuh daripada hasil carian Google? Atau adakah anda terlalu patah dan semua yang anda perlu bergantung kepada semakin beberapa taktik trafik laman web percuma?

Anda boleh menggunakan taktik trafik laman web tanpa menghabiskan sepeser pun. Walau bagaimanapun, mengetahui bagaimana perjanjian sebenar. Berikut adalah skor:

1. Link ia

Daripada semua berkesan taktik trafik laman web yang boleh membawa anda hasil yang terbaik, yang menghubungkan ke dan dari laman web lain adalah salah satu kaedah yang paling banyak digunakan. Pastikan bahawa perniagaan Internet yang anda bertukar link dengan agak jika tidak benar-benar berkaitan dengan perniagaan anda sendiri. Dan sudah tentu, tidak pembunuhan besar-besaran kerana ini mungkin mengharamkan anda daripada enjin carian.

2. Bertemu Meta Tags

Cara lain untuk memperoleh trafik yang anda inginkan untuk laman web anda adalah melalui mempunyai tag Meta anda mengandungi kata kunci yang digunakan biasanya yang mensasarkan perniagaan anda. Tag meta membantu enjin carian dalam menerangkan laman web anda. Jika anda cukup mahir dengan aspek HTML laman web anda, memanipulasi tag meta anda akan menjadi mudah.

3. Kata kunci yang kaya dengan kandungan DAN waras

Menulis atau memperoleh artikel yang memberikan maklumat mengenai pepejal perniagaan anda adalah salah satu cara yang terbaik. Menggunakan percuma alat cadangan kata kunci seperti Overture akan membantu anda di mana kata kunci atau frasa yang bekerja pada untuk lebih membawa lebih banyak lalu lintas ke laman web anda. Membuat ini menulis-up sangat boleh dibaca dan benar-benar bermaklumat akan membuat anda banyak pengunjung berulang untuk kemudiannya menjadi pelanggan berulang.

Menghantar artikel ini kepada pelbagai senarai direktori artikel akan memberi penglihatan yang lebih untuk perniagaan anda selagi anda menyimpan kotak sumber anda dalam kebijaksanaan untuk mencipta untuk diri sendiri banyak pautan kembali.

Kaedah-kaedah ini, jika bekerja dengan betul, bukan sahaja akan menjadikan laman web anda popular tetapi akan membuat anda mencapai keputusan yang paling wajar anda - kadar penukaran yang lebih tinggi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan