Rabu, 29 Oktober 2014

Cara buat timeline facebook cover banner percuma

Tak pasti samada ramai yang dah tahu ke.
Apa yang pasti saya nak kongsikan dengan anda cara nak buat timeline cover banner.
Al-maklumlah, kita bukan designer.
Hal-hal nampak simple kadang boleh jadi komplikated.
Benda yang boleh buat sekejap boleh drag bertahun-tahun.
Itu dah kira baik.

Ada tu.
Langsung tertangguh tak buat-buat.
Oleh itu, atas dasar prihatin biarlah saya kongsikan cara mudah dan percuma nak buat timeline cover banner.
Lepas ni nampak berseri sikit facebook anda semua.
Bagi yang belum ada timeline cover inilah masanya nak try buat sendiri.
Nak upah belum tentu sebab untung pun belum balik modal.’
Rasa rugila pulak.
Walhal boleh buat sendiri je.
Untung bisnes boleh rolling sementara baru nak mula.
Dah untung banyak boleh la upah yang lawa sikit.
Oh ya…. biar saya beri link satu website.
Anda klik-klik terus siap timeline cover banner.
Dah sedia?
Klik sini —> http://www.timelinecoverbanner.com

Inilah usaha saya nak bantu anda.
Saya tunjuk contoh timeline cover banner yang saya dah buat guna laman web percuma di atas.
Haa..ni dia siap dah
.
timeline facebook cover

contoh timeline facebook cover yang saya buat untuk bisnes sendiri
Jika tak pandai-pandai juga dan nak cepat dan segera, dapatkan je timeline facebook cover kat sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan