Ahad, 2 November 2014

Blogger Kocong : buat duit tanpa modal dengan bidvertiser

Adakah anda melakukan program Google Adsense? Adakah anda hanya bergantung harap kepada program itu sahaja? Jika Ya, anda dalam kerugian!
Selain Adsense, banyak lagi cara lain untuk buat duit di Internet dengan menggunakan blog. Salah satunya ialah Bidvertiser.
Bidvertiser ialah satu program pengiklanan yang lebih kurang sama dengan Google Adsense iaitu meletakkan iklan mereka di blog anda. Bila ada orang klik iklan tersebut, anda akan mendapat bayaran.
Yang menarik mengenai Bidvertiser ialah anda tidak perlu menunggu minima payout sebanyak $100 seperti Adsense, tapi minima bayarannya ialah hanya $10.00.

Bagaimana untuk melakukannya?

Beberapa tahun yang lepas, ramai yang melakukan program Bidvertiser ini, namun akibat beberapa kekurangan yang ada, maka ramai yang berputus-asa.
Namun kini, program ini kembali diminati dan yang menariknya sebahagian besar rahsia untuk menjana duit daripada program ini telah dikaji secara serius oleh orang Malaysia!


Pembayaran Pendapatan: TIDAK sama seperti Google Adsense, Bidvertiser akan membayar anda melalui Paypal! Saya yakin, kebanyakan anda sudah mempunyai akaun paypal bukan?

pendapatan daripada program ini.Jadi, sudah semestinya anda perlu mempunyai asas perkara-perkara yang berkaitan.
Satu perkara yang perlu anda tahu iaitu beza Bidvertiser dan Adsense. Jika iklan adsense keluar berdasarkan kandungan blog, tapi tidak untuk Bidvertiser. Para pengiklan akan memilih target mereka dan iklan mereka akan dipaparkan di blog yang sesuai dengan target mereka.
Jadi tidak muncullah kerisauan iklan akan keluar atau tidak. Sebaliknya iklan tetap akan keluar bagi bidvertiser. Menarik bukan?
Namun, di dalam ebook ini, anda akan diberikan beberapa tip agar iklan keluar di blog anda.
Bertindak hari ini juga untuk menambahkan sumber pendapatan anda di Internet.

click bawah ini >>
 Make money from your Website or Blog with BidVertiser

Tiada ulasan:

Catat Ulasan